Wednesday, August 13, 2014

हार

मेरो साथि सरोज पोखरेल को मन पर्ने कथा , धेरै राम्रो कथा लेखेर पनि उ आफु भने किन आतिन्छ पोस्ट गर्न त्यो मैले कहिलै बुझ्न सकेको छैन! उसले मलाई नै कथा को सिर्षक राख्न अनुमति दियो र राखिदिए मैले पनि शिर्षक हार !

                          हार

'अब जे भयो भै हाल्यो , बच्चा चै म तीम्रै जन्माउछु ' - आँखा भरि आँशु बनाउदै उसले भनि ! मैले उसका गाला थुमथुम्याए! ऊ झनै भक्कानिदै रुन लागि ! मैले केहि बोल्नै पर्ने भयो ! मैले हुन्छ को संकेत गरे पछी उसले केहि सम्हालिदै मेरो कुममा मुन्टो अडयाई राखी !घाँटीमा मंगल सुत्र थियन तर सिउदो को रंग ले ऊ अर्कै देखिन्थि ! मन थमिनासक्न्ने गरि दुख्यो  तर पनि परिस्थिति लाइ सम्हाल्नै पर्ने भयो !
   
हाम्रो प्रेम को रंग बदलिएको थियो ! ऊ केहि अघि सम्म मेरै थिई , तर एकाएक समय ले कोल्टे फेर्यो किनकि उसले आँट गर्न सकिन !म केहि समय को लागी अलि टाढा हुनु र त्यहि छोटो समय मा उसको भिहेको कुरा चल्नु अनि म फर्कन भ्याँउदा- नभ्याउदै उसको बिहे हुनु निकै नाटकीय भयो ! ऊ घर परिवार को सामु बाध्य भई र बिहे गरि !

प्रेम पोख्ने अरु कुनै तरिका नजानेर हो वा ऊ त्यसैलाई प्रेम सम्झंथी - एकै ढिपी मा अडिग थिई -' मा तिम्रो बच्चा जन्माउछु!' आँखा भुइमा गाडिएका थिय र मन भारि बनाउदै उसले भन्दै गइ -' म तिम्रो प्रेम को चिनो सधै भरिको लागि संचय गर्न चाहन्छु !' उसको ढिपी को  अगाडी मैले सधै हार्थे , त्यस दिन पनि हार्ने लगभग पक्का भयो ! म 'परस्त्री ' संग संसर्ग गर्न तयार भए !
 फल स्वरुप आठ वर्ष पछी मलाई एउटा इमेल आयो -
" तिमीले दिएको प्रेम को चिनो तिमीलाई सुम्पने जमर्को गरेकी छु! तिम्रा अरु दुइ सन्तान जतिकै माया गरि राख्नु ......! पर्शी जिल्ला अदालत आउनु त्याही भेटौला....... | "

म बिरुद्द मुद्दा दायर भएछ|  बच्चा  मेरो आफ्नो हो भनि स्वीकार गरि मैले अंश दिनु पर्ने भयो | पर्शी पल्ट ऊ छोरा सहित आई , भाबबिहिन अनुहार बोकेर! मेरो कुनै जिज्ञासा को उतार दीइन! मुद्दा को सिलसिला चल्दै गर्दा डी एन ए को नमुना परिक्षण गर्ने निष्कर्ष मा अदालत पुगेपछि मैले मुद्दा हार्ने प्राए निश्चित भयो !मेरो सम्पति को ठुलो हिस्सा उसले लाने भई ! मैले सधै उसको अगाडि हार्थे , फेरी पनि एकपटक हारें !

No comments:

Post a Comment