Sunday, August 3, 2014

आच्या!मलाइ पनि बैस आयो साइली

र झुन्डिएर बैसमा तिम्रो 
बजाउछु नगरा म!
सजिएर सपना भरी
मेटिदै गरेका मायाका पल्लबि हरु
लहरिदै गरेका बैजनी चहना हरु
भिज्दै गरेका यौवनका मधुमास सगै 
म पोखिन्छु र भरिन्छु
भरिन्छु र पोकिन्छु!
क्रम यस्तै हुन्छ र पो सोच्छु!
आच्या मलाइ नि बैस आयो साइली!

त्यो पारी को बुढो बर
फिजाउदै पो छ हागाँ हरु
मैले तिमि तिरै बढाएको बाहु पास झै
पिपलु लजाउदै पो छे!
पात हरु मिलाउदै मिलाउदै!
तिमि पनि त!
केस मिलाउदै मिलाउदै
र तिम्रै ललाट मा रँग भर्छु
बजाउदै आखिभौ को
इसारा राग
तिमि धारे हात लगाउदै मुस्काउछौ
म मुर्छा पर्छु र बौरिन्छु
बौरिन्छु फेरी मुर्छा पर्न लाइ बौरिन्छु!
र पो सोच्छु
आच्या मलाइ पनि बैस आयो साइली

अनि माया बाड्दै गरेका जोडि परेबा
कुर्लदै गरेका हलेसाका जोडि हरु
हेर्छु र सर्माउछु पो
कल्पिन्छु र प्रतिस्थापन पो गर्छु
म बोटुली हिड्छु अनाज का दाना हरु
निल्नु त मनै पो छैन
कति बेला तिम्रो ओठ भरी
भरिदिउ भरिदिउ पो लाग्छ
आम्मा हौ !
यो के गरेको तिम्ले!
झम्टिन छौ र पो
रिश भरी माया पोतेर
र म पनि डराए झै गर्छु
मरिजाउ फेरिय पो मन!
हर्कत दोरिन्छ र सधै सोच्छु
आच्या!मलाइ पनि बैस आयो साइली

माथी चौतारिमा बहकिने हावा सँगै
बतिजान्छ र मन मेरो
देरालिमा पाती बनेको फुलथुङा झै
सुलि चढिजाने रहर बोकेर
डल्ली!ओठ टोकेर हासेको देख्छु
तिमि त जिम्मल बाको छोरी पो
के भा छ हौ आजकाल तिमलाइ
गाला भरी गुरास पोतेर
गाउदै पो हिड्छौ त सालै ज्यु,
हैन के भा छ हौ तिम्लाइ अचेल
भरिए कि पो छौ त
पोखियला झै
त्यो टिलपिल सौन्द्र्य मा
म त खोज्दै पो छु अस्तित्व
मेट्दै पो छु
निर्दोष रात हरुलाइ
मन भरी तिमि लाइ राखेर
लेख्दै पो छु
कबिता यो
अनि पो सोच्छु
आच्या! मलाइ पनि बैस आयो साइलि

No comments:

Post a Comment